“Kujuta, et oled supermarketis. Inimene sinu kõrval ostab puuris peetud kanade mune. Sa soovid, et oleks midagi, mida sa saaksid öelda, et tema meelt muuta… Tuleb tuttav ette?”

Nii alustab kampaania tutvustamist üks maailma suurimaid loomakaitseorganisatsioone – Animals Australia. Nad on haudunud plaani, kuidas panna inimesi teist korda mõtlema, kui neil on korvi sattunud puurikanade “tooted”.

“Me teame, et väikesed puurid eksisteerivad veel ainult selle pärast, et nii lihtne on panna puurikana muna vabriku liinile eales mõtlemata selle kana peale, kes muna munes. Aga meil on nüüd salarelv selle muutmiseks!
Puurikanade munad esindavad kasumiahnete inimeste jämedat käitumist loomade suhtes. Kuid iga kord, kui avalikustame vabrikutootmise reaalsuse ning tuletame ostjatele meelde nende valikuid, on tulemused selgelt näha. Austraalias ostetakse aina vähem puurikanade mune ning rohkem vägivallavabasid tooteid. Ometigi on 12 miljonit kana ikka veel kitsas puuris.”

Ja salarelvaks on telekampaania pealkirjaga That ain´t now way to treat a lady! :)
Hetkel kogutakse teleklipi avaldamiseks veel annetusi, kuid juba on planeeritud ka selle ilmumine. Seni aga kogub klipp internetis populaarsust ja tuletab inimestele meelde paremaid valikuid.

Kampaanias on mitu klipp, üks on üleval vaatamiseks, teised leiad siit:

VAATA PIKEMAT KLIPPI

Allikas:
Animals Australia