Lego ei uuenda Greenpeace´i kampaania tulemusel Shelliga lepingut. Seda kõike tänu rohkem kui 6 miljonile inimesele üle maailma, kes toetasid Greenpeace´i kampaaniat Arktika kaitseks ja palusid Legol lõpetada igasugused suhted Shelliga.

Nimelt plaanib Shell puutumatus looduses peatselt naftat puurima hakata, seades nii kogu ökosüsteemi suurde ohtu. Ja Lego tegi Shelli logoga autosid, bensujaamasid jne.

Greenpeace´i ja kaine mõistuse võit on Shellile valus löök allapoole vööd. Nende strateegia on ilmselgelt seostada oma märk tuntud ja armastatud brändidega. Kuigi Shell on nüüd rohkem üksi kui kunagi varem, jätkab ta siiski tööd, et saada luba alustada 2015. aastal Alaskal nafta puurimist.
Kusjuures, äsja oli uudis, et Põhja-Jäämere jääkate on aegade madalaimal tasemel. Meie kohustus ka iseenda ja oma laste ees on kaitsta loodust ja hoida see puhta, mürgivaba ja kaunina.

Greenpeace´i Arktika päästmise liikumises osaleb 6 miljonit inimest! Septembri lõpul andsid Greenpeace´i esindajad ÜRO peasekretärile üle ettepaneku muuta Arktika looduskaitsealaks.

Lego tehtud samm on tähtis, sest see saadab selge sõnumi ka teistele brändidele, et mõned firmad on koostööks lihtsalt liiga “mürgised” ning et inimesed ei nõustu vaikides, vaid astuvad koos üles.

Vaata lehte www.savethearctic.org ja lisa siia ka oma nimi!

Allikad:
Greenpeace
Save The Arctic

lego